پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله

وَ مِن المُؤمنیِنَ رِجَالٌ صَدَقِوُا مَاعَاهَدوُا الله عَلَیه وَ مِنهُم مَن قَضَا نَحبَه وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ مَابَدَّلوُا تَبدیِلا

شهادت سیره مردان نستوه، مجاهد و متعهدی است که حیات و ممات، خانه و خانواده خویش را در راستای مبارزه با طاغوت‌های زمان، یعنی رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی مصروف داشته‌اند. سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) کسی که مردانگی‌اش، نامردهای جبهه سلطه را به ستوه آورده بود، به دست رژیم وحشی و کودک‌کش اسرائیل در جنایتی جدید از تومار وحشی‌گری‌های خود شهد شهادت را نوشید. او در جوار رحمت ابدی حضرت احدیت سکنی گزید و در حلقه هم‌سنگران و یاران شهیدش آرام گرفت و اسباب حزن و اندوه آزاداندیشان و احرار جهان را فراهم ساخت.

بدین‌وسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این ابرمرد محور مقاومت، به حضور حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و یکایک کسانی که دنیا را با تمام آزادگی‌ها و کرامت‌های انسانی دوست دارند، آرزو می‌کنیم آنچنان که روح این شهید بزرگ در جوار حضرات معصومین (علیهم‌السلام) در آرامش است، تفضلات الهی دنیایی آرام و بدون جنگ را با نابودی غده سرطانی اسرائیل و حامیانش فراهم سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا