موسسه تحقیقات آب

شرح وظایف

امور مـالی مسؤولیت تعیین خط مشی‌های مالی، همکـاری در تنظیم بـودجه، ثبت فعـالیت‌هـای انجام شده در سیستم حسابداری براساس ضوابط قانونی و نظام‌های مالی تدوین شده، تهیه ترازهای آزمایشی مربوطه، انجام کنترل‌های مالی، تهیه گزارشات مدیریتی و تهیه صورت‌های مالی موسسه را دارا می‌باشد.

واحد دریـافت و پرداخت و دفترداری و تنظیم حساب

  • تهیه وتدوین صورتهای مالی
  • اجرای کدینگ (طبقه بندی ) حسابها بر اساس شکل متحد به منظور ایجاد وحدت رویه وقابلیت مقایسه گزارشات  مالی
  • پیگیری و به روزرسانی مانده حساب های سنواتی
  • و اجرای دستورالعملهای پیش پرداخت و علی الحساب

واحد حقوق و دستمزد

  • محاسبه معوقه‌ها و تهیه لیست‌های مربوطه
  • محاسبه مأموریت‌ها و تهیه لیست‌های مربوطه
  • محاسبه تفاوت احکام و تهیه لیست‌های مربوطه
  • تهیه معوقه بیمه‌ها و تهیه لیست‌های مربوطه و پرداخت لیست‌ها به سازمان‌های مربوطه
  • تهیه ذخیره سنوات و ذخیره مانده مرخصی کارکنان بازخریدی و یا بازنشسته.
  • ارائه لیست‌های بیمه به سازمان‌های مربوطه اعم از سازمان تأمین اجتماعی و مرکز و شعبه ۲۴ و سازمان خدمات درمانی و .
  • پیگیری و بررسی مشکلات پرونده بیمه مؤسسه با سازمان تامین اجتماعی

واحد رسیدگی و اعتبارات

  • رسیدگی و جمع بندی اسناد تنخواه گردان عامل مالی ، کارپردازی و عاملین مراکز  
  • تهیه و تنظیم نامه مفاصا حساب بیمه جهت تمامی پیمانکاران
  • رسیدگی به صورت وضعیت پیمانکاران و ارائه شناسنامه های مالی مرتب
  • تطبیق تمامی درخواست خرید ها با موافقت نامه ها برابر ضوابط قانونی
  • بستن حساب های عاملین محترم و کارپرداز مؤسسه
  • رسیدگی به سندهای مسافرت های خارجی صورت پذیرفته و تطبیق آن با قوانین و مقررات
  • تهیه و گزارش مانده تنخواه ها 
  • تهیه و تنظیم دستورالعمل و قوانین رسیدگی و ارسال به کلیه مراکز
  • بررسی و رسیدگی به سند های حسابداری صادره 

امین اموال

  • سرشماری اموال موسسه 
  • پلاک گذاری اموال در تهران و شهرستانها به صورت کامل
  • بروز رسانی دفتر اموال
  • ثبت سیستمی اموال مؤسسه و آمادگی جهت ارائه گزارش
  • رسیدگی به اموال اسقاط و خارج از رده مؤسسه و مکاتبات با کانون کارشناسان رسمی دادگستری جهت دریافت قیمت‌ها

واحـد وصول مطالبات

  • تهیه ، ارسال و پیگیری نامه‌های درخواست وجه
  • وصول مطالبات مؤسسه 
  • پیگیری و دریافت نامه معافیت از سازمان تامین اجتماعی
  • تهیه و ارسال نامه درخواست اعلام وضعیت و دریافت نامه جوابیه اعلام وضعیت از کارفرماهای قراردادهای خاتمه یافته(جهت ارائه به سازمان تامین اجتماعی)
  • مکاتبه با کارفرماهای طرف قرارداد جهت معافیت از کسور بیمه

رابط امور مالی

  • دریافت و پیگیری اعتبارات درآمد اختصاصی، هزینه‌ای و عمرانی از وزارت دارایی(خزانه) و انتقال به حساب‌های مربوطه
  • پیگیری و دریافت مجوز برای اعطای تسهیلات وام 
  • پیگیری افتتاح حساب‌های مؤسسه..
  • دریافت اعتبارات از خزانه.
  • واریز حق‌الزحمه ذینفعان مؤسسه به حساب‌های آنان از طریق سامانه ساتنا.
  • واریز درمان به حساب کارکنان.

 

      • ثبت و نگهداری حساب‌ها 
      • صدور اسناد حسابداری 
      • تهیه تر از آزمایشی از حساب‌های کل و معین
      • تنظیم لیست‌های حقوق و دستمزد
      • انجام امور مربوط به دریافت و پرداخت
      • نگهداری حساب تنخواه‌گردان کارپرداز و عامل مالی
      • تهیه صورت مغایرت بانکی و …
همکاران

علیرضا جعفری

a.jafari@wri.ac..ir

۰۲۱۷۷۳۱۱۲۶۰

فرزانه واثقی نیک

۰۲۱۷۷۳۱۱۲۶۰

۰۲۱۷۷۰۰۴۵۳۵

ابوالفضل علی آبادی

۰۲۱۷۷۰۰۴۵۳۴

میترا محمدی

۰۲۱۷۷۰۰۰۳۰۸

عباس رحیمی

۰۲۱۷۷۰۰۴۵۴۳

لیلا رمضانی

۰۲۱۷۷۳۱۱۲۶۰

سعید گرجی

۰۲۱۷۷۰۰۰۵۱۷

اسکرول به بالا