شرح وظایف
هر سازمان برای رسیدن به اهداف و حفظ پویایی و حیات خود نیازمند تعامل با مخاطبان در درون و بیرون سازمان است. در این راستا روابط عمومی موسسه تحقیقات آب با هدف ارتباط و معرفی همه جانبه بخشهای پژوهشی ـ تحقیقاتی این موسسه با مراکز علمی و پژوهشی کشور، صنعتگران بخش آب و آبفا و همچنین معرفی و انعکاس اخبار و دستآوردهای پژوهشی ـ تحقیقاتی این موسسه در زمینه آب و آبفا به رسانههای جمعی کشور فعالیت مینماید.
- واحد ارتباط با رسانه: ارتباط با رسانههای مکتوب، شنیداری و دیداری کشور و تولید خبر جهت انعکاس دستآوردهای پژوهشی ـ تحقیقاتی موسسه
- واحد سمعی و بصری: تهیه اسناد صوتی ـ تصویری از فعالیتهای موسسه و ایجاد آرشیو
- واحد انتشارات و تبلیغات: طراحی و تهیه محصولات تبلیغاتی و انتشاراتی مرتبط با فعالیتهای پژوهشی ـ تحقیقاتی موسسه
- واحد ارتباطات و فضای مجازی: ایجاد ارتباطات درون و برون سازمانی و مدیریت پایگاههای اطلاعرسانی الکترونیک موسسه
- اجرای سیاستهای اطلاعرسانی دولت
- همکاری با رسانههای جمعی جهت انعکاس مناسب عملکرد سازمان
- پاسخگویی به ابهامات و اطلاعرسانی در خصوص سازمان
- تهیه و اجرای طرحهای تبلیغاتی سازمان
- اجرای مناسب مراسم و مناسبتها
- ایجاد حسن رابطه میان کارکنان و مسئولان سازمان
- نظارت بر انتشارات و نشریات سازمان
- مدیریت پایگاههای اطلاعرسانی الکترونیک سازمان
- افکارسنجی عمومی و درون سازمانی
- شرکت در نمایشگاههای مرتبط
- برگزاری سخنرانی علمی، کارگاههای آموزشی و نشستهای تخصصی مرتبط
شیوهنامهها و آییننامهها
افراد